Tags

, , ,

Ja jeg kan ikke være helt objektiv, når det kommer til mit elskede J.Crew. Stort set alt hvad der kommer fra det amerikanske firma klapper jeg i mine hænder over. De laver vidunderligt strik, de har en unik flair for brug af farver, tænker i kreative baner når det kommer til styling, deres sko og tasker er i super lækker kvalitet, smykkerne vovede og fantasifulde, og endelig er “J.Crew looket” lige mig (her tænker jeg på deres særlige makeup look som består af lækker hud, simpel øjen makeup, og pang farvede læber, über chikt).

Forleden fremviste J.Crew deres bud på forårs moden 2013, her mine favorit looks.

Denne kjole som vel nærmest minder om en pyjamas overdel, er jeg helt vild med, og håber jeg kan få råd til den, når foråret nærmer sig. Stoffet minder mig lidt om Paul & Joe, der er lidt nostalgi over farverne og printet.

denne kjole er også særlig vidunderlig, dog tvivler jeg på man kan cykle i den…

Ultra glat og glansfuldt hår var et must til modellerne, og sæføli’ orange læber.

Glæder mig til næste forår :  )