Tags

Jeg håber du vil være tålmodig med mig og min elskede blog i denne tid.

Som trofaste læsere vil vide, har jeg været gravid, og det må jo resultere i en fødsel på et tidspunkt. Det tidspunkt er så kommet nu, 16 dage før tid, så han er opsat på at ville se verden  ;  )

Da det er min første barn, ved jeg helt oprigtigt ikke, hvad jeg kan vente mig. Men det er nok sikkert at vil være mindre søvn og en masse nye opgaver. Derfor er der lige nu ikke nye indlæg, da jeg den allerførste tid, vil være optaget af min nye rolle som mor.

MEN, det er absolut ikke min hensigt at glemme eller droppe min blog. Den er stadig min passion.

Jeg skriver vel egentligt blot dette, for at berolige jer læsere om, at bloggen skam stadig lever, den holder bare en mini barsel.

Vi må håbe det er en velopdragen dreng jeg får. En ting er sikkert, som barn af en ægte stylekat kan han kun blive en ægte stylekilling :  )

Ha’ det stilfuldt så længe.

På gensyn