Tags

,

Ja undskyld, så vender jeg tilbage noget senere end planlagt. Jeg er dog i mine øjne lige lovlig undskyldt. Der har været en barnedåb som skulle afholdes, og som om det ikke var nok, lagde jeg mig syg på dagen, så det kunne ikke været mere dårligt timed, altså ægte nedtur :  (

Men nu hedder Gabriel officielt Gabriel, og når jeg har et pænt billede af drengen i sit matros sæt, vil jeg lægge det på bloggen. Du vil dog ikke se et billede af mig på dagen, da jeg var lig-bleg og så mere død ud end levende…

Nu til noget mere opløftende, nemlig skønne blogs som giver mig masser af inspiration. I en perfekt verden så denne blog mere ud som disse.

Den første er LE CATCH skrevet af en tidligere stylist og mode redaktør. Den er dejlig personlig og har skønne billeder.

Billede fra LE CATCH ( jeg overvejer at købe et par nye sneakers, og hende her beviser jo fint, at det kan være ganske chikt at være praktisk)

 

sneaky_chic1

Og så er der calivintage. Her er der overvældende mange billeder, men i mine øjne kan man næsten ikke få nok, de er en evig kilde til inspiration.

Billede fra calivintage. Sådan en sweater må en ægte stylekat da ha’.

PHOTO © TEAM PETER STIGTER

Begge blogs har iøvrigt base i L.A, det er bare stedet for gode modeblogs har jeg lagt mærke til, og de ligger selvfølgelig også i min blogroll.