Tags

, ,

Godt nytår til jer alle, må 2014 blive endnu bedre :  )

Det er jo oplagt at skue tilbage, når et år er gået. Og jeg plejer jo gerne at hylde de bedst klædte (og de værst klædte, men det kommer vi til…).

Lad os springe ud i det.

Jessica Alba er blevet meget cool og mode bevidst på det seneste. Hun gør det godt, både på en rød løber men sandelig også udenfor den. Her er mine favoritter fra 2013

Golden Globes 2013 Jessica Alba-1533235

alba-main_2442737a

jessica-alba-social-star-awards-2013-singapore-zuhair-murad-spring-2013-dress-christian-louboutin-june-pumps

jessica-alba-alma-awards-2013-27-september

Jessica+Alba+2013+InStyle+Warner+Bros+70th+p5p9JxRwRMux

 

Kerry Washington er en sikker vinder på den røde løber. Særligt i 2013 hvor hun da også kom på flere “Best Dressed” lister, og jeg forstår hvorfor. Se selv!

Kerry+Washington+Stella+McCartney+2013+Teen+Choice+Awards+1

kerry-washington-marchesa-producers-guild-h724

a6

Kerry-Washington-in-OScar-de-la-Renta1

Og endelig hele 3 smukke looks

kerry-washington-fashion-style3

Men der var én dronning over dem alle. Jeg har før fortalt om min beundring/forgabelse i smukke Cate Blanchett. Og i 2013 blev min betagelse absolut ikke mindre, måske bliver det snart en besættelse? For hun gjorde det igen, fejede alle andre kvinder af banen, når det kommer til smukke og dristige looks på mangt en rød løber. Og så er hun tilmed også elegant i privaten, åååh Cate du er min absolutte dronning!

Cate Blanchett

cate-airport-jul-2_2627918a

cate-roksanda-x_2631210a

Cate+Blanchett+2013+Dubai+International+Film+eY1mcIFzSTTl

Cate Blanchett rushes in Good Morning America in Green Dress

cate-blanchett-armani-prive-lace-dress-nyff-gala-tribute-2013_800

CateBlanchettgoesshoppingrainP5WZ419nSabl_zpsc733f968

"Blue Jasmine" Australian Premiere - Arrivals

Længe leve Cate!

Jeg vender tilbage med nogle knap så smukke looks, når jeg kigger på de værst klædte fra 2013.

