Tags

,

Som i yin og yang, skal der retteligvis være balance i tingene.

Derfor er det kun naturligt, at når jeg nu har kåret mine favorit looks for 2013, må jeg også kåre de kiksede looks fra 2013.

Lad os springe ud i det.

I mine øjne prøvede Madonna desperat at være “ung med de unge” i dette antræk til Met galaet 2013. Hun ser ikke sexet og sej ud, mere billig og desperat efter opmærksomhed. Suk.

MET-Gala-2013-worst-dressed-madonna-givenchy

Og hun kunne få selskab af Beyonce som også deltog i Met Galaet i et uheldigt look. Grimt bælte, handsker og støvler fuldender looket.

"PUNK: Chaos To Couture" Costume Institute Gala

Jeg er ikke glad for det, men jeg må desværre kåre Adele som et af 2013’s store kiks. Særligt når man ved, hvor sød hun plejer at se ud, er det ekstra ærgeligt at hun valgte denne kjole, som får hende til at ligne en sofapude. Buuh.

Celebrities-Worst-Dressed-at-Grammy-Awards-2013-10

Jeg er heller ikke glad for,at en intelligent kvinde som Lena Dunham, som tilmed er skaber af serien Girls, er på denne liste. Men hun mangler basal stilsans, for det er faktisk desværre normalen, at hun er kikset klædt når hun er på en rød løber. Denne kjole var dog den værste i mine øjne, hun ligner et stort gardin.

Lena-Dunham-Emmy-Awards-2013-Pictures

Hvis Lena Dunham lignede et gardin, så lignede Jennifer Lopez et telt i denne rædsel. Hun kan bare aldrig ikke vise nok hud. Det er faktisk flot klaret, at hun kan fremstå så uformelig i så udfordrende en kjole. Godt gået?

Celebrities-Worst-Dressed-at-Grammy-Awards-2013-7

Men én overstråler dem alle. Det er desværre bare for nemt at finde billeder af Kim Kardashian i dårlige outfits. Ligesom Jennifer Lopez elsker hun at fremstå så sexet så mulig. Men i mine øjne bliver det for desperado.

Nu var Kim Kardashian gravid i den første halvdel af 2013, og hun er ikke eksempel jeg vil anbefale at følge, hvis man leder efter chik graviditets mode. Jeg har selv været møllen igennem, så lidt kender jeg selv til det.

Som så mange kendisser er Kim Kardashian tilbage med flot figur efter fødslen, men selv med en smuk figur, kniber det med basal stilsans.

Met Galaet 2013 var bare stedet åbenbart for kiksede outfits. Og Kim Kardashian lignede en stor sofa i sin storblomstrede Givenchy kreation.

met-gala-2013-kimkardashian-redcarpet-getty-original__width_420

Og lidt flere kiks fra Kim

kim-kardashian-weird-black-duster-sheer-outfit-louboutins__oPt

kim-kardashian-pregnant-clothes-lead

Pregnant Kim Kardashian Leaving Her House In Beverly Hills

1364392236_kim-kardashain-article

13kimkardashian

kanye west kim kardashian

kim-kardashian-boobs-paris-2-2

Det var en slem omgang. Må 2014 blive et bedre mode år for dem alle. Vi kan jo desværre ikke alle være lige så chikke som Cate Blanchett ;  ) Men man kan jo altid prøve :  )

Og som en sidste notits kan jeg nævne at bloggen har 3 års jubilæum i dag.

Hurraaa.

