Tags

, , ,

Modemæssigt tror jeg altid, at jeg vil være lidt som en naiv teenager der lader sig rive med af fikse ideer.

Med jævne mellemrum er der enten en kendis eller en karakter, hvis stil jeg helt vildt gerne vil “låne”.

Tidligere har det været eks. Gwen Stefani og nu er det så figuren Karen fra serien Californication, hvis stil jeg beundrer. Så lige nu har jeg en fiks idé om at jeg skal være lidt mere boheme, tilsat et mere råt udtryk. Lyder eklektisk ik’? ;  )

Desværre ligner jeg ikke smukke Natasha McElhone som spiller Karen, men stilen kan jeg da lade mig inspirere af.

karen-collage-2-1024x716

karen zimbo

californication-6-7

Episode 506

article-0-1364E856000005DC-767_468x872

Episode 507

californication-season-6-karen-hank

Hank-and-Karen-with-Friends-hank-moody-12267815-2048-1365

article-0-1A869A31000005DC-236_634x795

Californication.S06E12.480p.HD

Jeg ville ønske jeg kunne finde endnu bedre billeder, men det står da klart at Karen er glad for lange tørklæder ;  )

Derudover bruger hun ofte blazer jakker og lange halskæder. Hendes hår er altid løst og flagrende, med de rette bløde saltvands krøller. Endnu et boheme indslag i hendes stil. Men hendes stil er næsten lige så rå som den er boheme. Hun går mest i bukser og støvler, så boheme stilen bliver aldrig for hippie, men fremstår chik. Altså i mine øjne ihvertfald.

Så dette er altså mit stil ikon for tiden. Nu glæder jeg mig til sidste sæson af serien som kommer til april.

Hvem inspirerer dig for tiden?

