Tags

, ,

Nej selvfølgelig danser jeg ikke kæde dans, jeg danser i stedet med mine kæder…ok, du har lov til at blive forvirret. Men jeg er pludselig blevet så glad for halskæder, og helst flere på én gang. Der er noget underspillet stilfuldt ved det, og selvfølgelig lidt boheme.

Photo on 3-26-12 at 1.56 PM #2

ncfieaccessories3

Jessica Alba som bohemian chic

article-2353232-1A9C9A87000005DC-15_634x824

“Kongen af kæder” må være Johnny Depp, som er næsten ligeså kendt for sin boheme stil som sine filmroller

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Selv på den røde løber er looket med halskæder levet set flere gange, her Sandra Bullock

663c746e5d421617_Sandra_Bullock_xlarger

Tilfældigvis bærer jeg selv i dag en skøn halskæde fra Isabel Marant’s kollektion for H&M, den har jeg været rigtig glad for

008

Hvis man er kreativ kunne man jo selv lave sine egne personlige kæder, må jeg anbefale Bead House ?

Det er ikke spor personligt, men jeg kan faktisk godt li’ smykkerne fra Accessorize. Hvis du skynder dig ned i nærmeste butik, er der stadig 70% på mange smykker fra deres vinter kollketion.

Og jeg er iøvrigt vild med både guld og sølv, korte og lange kæder. Før gik jeg mest med øreringe, nu er det halskæder. Selv synes jeg at det er pænest med enten eller. Så hvis man bærer mange halskæder, så undgå øreringe også. Godt nok er det snart fastelavn, men derfor behøver man jo ikke ligne et fastelavnsris ;  )

P.S Jeg er seriøst bange for at min computer snart dør helt, batteriet er ved at sætte ud, der er kun 3% tilbage på det. Så hvis ikke der er nyt på bloggen i næste uge, så ved du hvorfor…suk!

