Tags

Mød filmens og modens nyeste darling, den kenyanske skuespillerinde Lupita Nyong’o.

Hold da op hvor har hun været stilsikker til diverse events. Eller rettere, sikke en fantastisk dygtig stylist hun har. Men en stylist kan aldrig alene skabe en stilfuld kvinde. For at det kan gå op i en højere enhed skal kunden/kvinden kende sig selv og sin stil, være sikker på sig selv, så hun ikke bare bliver et omvandrende tøjstativ. Lupita er jeg sikker på er født med en sikker stilsans, jeg har ihvertfald endnu ikke set et billede af den yndige kvinde, hvor hun har været kikset. Tværtimod ser hun bedre ud gang efter gang.

Hun har da også lige lavet kampagne for Miu Miu og været gæst under den nyligt overståede NY Fashion Week. Så jeg er tydeligvis ikke den eneste som synes hun ser fantastisk ud.

lupita-1_2829530a

purple-jimmyfallon_2806144a

83A4DD38C34507EFBCDF19614953_h498_w598_m2_q90_cCbBTBpNM

lupita-g_2824616a

Lupita-Peter-Jr-Nyongo-2014-Palm-Springs-International-Film-Festival-January-2014-BellaNaija

Lupita-Nyongo-Film-Critics-Association-Awards

462073533

17th Annual Hollywood Film Awards - Press Room

Lupita+Nyongo+Lanvin+2013+BAFTA+LA+Britannia+Awards+1

Lupita-Nyong’o-–-TIFF-HFPAInStyle-Party-in-Veroncia-Beard

New York premiere of 'World War Z'

W Magazine Celebrates The "Best Performances" Portfolio And The Golden Globes With Cadillac And Dom Perignon

12+Years+Slave+Premiere+Arrivals+2013+Toronto+Z-F0IyGVdywx

Lupita-Nyongo-New-York-Fashion-Week-Fall-2014

Jeg er vild med hendes frygtløse brug af farver, de mange klare toner ser fantastiske ud mod hendes mørke hud. Enkeltheden er jeg også en fan af, det er rene snit og der er ingen unødvendig “bling bling”, fokus er på kvinden og kjolen. Mon ikke hun bliver en af de bedst klædte til årets Oscar show?

God weekend.

P.S Hurra fordi min computer lever endnu!

