Tags

, ,

Hvem sætter ikke pris på sladder, bare sådan en gang imellem?

Jeg har nævnt Jenna Lyons flere gange på bloggen, og jeg har især nævnt J.Crew mange gange her på bloggen. Jenna Lyons er chefdesigner for netop J.Crew og jeg eelsker som bekendt J.Crew. Det er genialt og gennemført LÆKKERT design med fokus på detaljer og kvalitet se selv på http://www.jcrew.com/index.jsp. Ok, jeg lader mig rive med som sædvanlig…

Jenna Lyons

J.Crew

Videre til den egentlige historie, som netop er kommet frem, nemlig at Jenna Lyons har søgt om skilsmisse fra sin mand gennem 9 år (de har også en søn sammen), og istedet har fundet sammen med en kvinde. Sikke en saftig historie. Hendes nye kæreste skulle ifølge rygter også arbejde i modebranchen, vi glæder os til vide mere! Åh jo, der var ballade om pengene, denne gang var det faktisk manden (Vincent Mazeau) i ægteskabet som ønskede del i konens penge. Han mente at han havde opgivet sin egen karriere, for at støtte hendes istedet, så han fik deres hus i Brooklyn (som forøvrigt hat været vist i diverse bolig magasiner og i Oprah).

Lidt billeder fra det omtalte (og lækre) hus

Lidt af Jenna’s garderobe (du kan ikke se det, men jeg er lige nu grøn i hovedet af misundelse…)

Sikke en historie.