Tags

, , ,

Ser man på, hvad jeg købte forleden, passer det meget dårligt med hvad jeg nu vil skrive (det var jo noget farveløst), men jeg har dog tidligere bevist, at farver absolut har en fremtræden plads i min egen garderobe.

Med lysere tider og forhåbentligvis godt vejr, får jeg sååå meget lyst til at iklæde mig glade farver. De fleste husker sikkert sidste års store farve tendens, som var colour blocking, masser af klare farver sat sammen på kryds og tværs.

Jeg har opdaget at en anden kombi, er endnu mere tiltalende.

Når jeg taler om farver, tænker jeg ikke kun på de klare farver, men også alle pastellerne eller “sorbet” nuancerne. Og kombinerer man de 2 kategorier ser det faktisk overraskende godt ud. Klare farver for sig, kan nemt virke for overvældende og pasteller kan nemt blive for sødt og pænt. Men sat sammen giver de 2 farve kategorier hinanden det perfekte modspil. Se selv her

Ih altså, nu får jeg lyst til at købe endnu flere farver til garderoben. Nok meget godt at jeg har sat mig for at rydde op i min garderobe i weekenden, så opdager jeg sikkert glemte skatte (eller også opdager jeg for alvor, hvilke ting mit klædeskab mangler…).

Jeg håber dog, at jeg med dette lille indlæg, har åbnet øjnene for blot én læser, og måske har givet dig mod på at prøve nye farve kombinationer af. Man bliver bare glad af at se på farver, punktum!

Vi skrives :  )